tisdag, november 06, 2012

Work Out & Work

Veckans andra dag och jag har tränat mitt andra pass. Det blev spinning idag med, vilket jag snabbt insåg inte var jättesmart. Jag kunde nämligen knappt sitta på cykeln för jag hade så ont i rumpan från gårdagens spinning haha. Men det var ju skönt efteråt i alla fall.

Efter spinningen blev det en sen lunch i form av tonfisksallad med kidneybönor, avokado och cashewnötter. Lite nyttigt i alla fall.

Lunch.

Kvällen har tillbringats på jobbet. Bjuder på en bild jag tog när jag gick dit.

Halmstad Stadsbibliotek.

Ja det var min dag. Nu blir det sängen. Natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Erkänn att det känns skönt att komma igång med träning igen! Plus att äta nyttigt! Man mår så mycket bättre!
Puss Nadine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...