söndag, december 02, 2012

Weird Dreams

I natt hade jag en dröm att jag körde bil utan att nå mitt mål. Jag körde längs med turkost vatten o utsikten var så vacker att jag flera gånger tänkte att jag måste stanna och ta ett kort, men jag hann inte. Sen började vattnet rinna över vägen och jag insåg att det var bättre om jag tog mig vidare till fots. När jag klev ur bilen hade jag bara linne och trosor på mig. Platsen jag var på var dyster och mörk. Jag kände mig iaktagen och rädd och visste att jag var tvungen att ta mig därifrån så fort som möjligt. Jag stod framför en lång trappa och funderade på om jag skulle springa upp direkt eller ta på mig ett par shorts. Rotade igenom min resväska och längst ner låg mina jeansshorts, jag tog på mig dem. En gren knäcktes och jag ryckte till. En bit längre upp, i skogen bredvid trappan, hoppade ett rådjur längre in i skogen. Jag visste att jag var tvungen att ta mig uppför trappan så snabbt som möjligt. Sen vaknade jag.

Issues anyone?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...