söndag, december 30, 2012

Fall Wish List Update: What I Wished For & What I Got

I Augusti skrev jag en önskelista för hur jag hoppades att hösthalvåret skulle bli. Så ja hur blev det nu då.

Vad jag önskade mig:

Ett minst 75% jobb i en större stad, gärna Göteborg.
En lägenhet på samma plats som ovan.
En weekendresa någonstans.
Att lära mig något nytt.
Pengar på sparkontot.
En systemkamera.
En ny dator.


Vad jag fick:

Ett 75% jobb i en håla och ett timvikariat i en mindre stad.
En drömlägenhet i den mindre staden, får tillgång 1:a feb 2013.
En kryssning till Finland och en weekend i Norrköping.
Att lära mig något nytt får stå kvar på listan.
Pengar på sparkontot, check.
Systemkameran är beställd.
En ny dator får bli vårens inköp.


Ganska nöjd ändå får jag nog säga.

    1 kommentar:

    Mia sa...

    Så himla bra att göra sådana listor. Då ser man svart på vitt att tillvaron inte är så fucked som man tänkt. (läs jag)

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...