onsdag, december 12, 2012

Wicked Wednesday

Två dagar i rad har jag gått runt och trott att det är torsdag... hmm. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Jag har liksom haft en sån där helgen-närmar-sig känsla, vilket i och för sig är bra för man är ju på lite bättre humör när helgen närmar sig haha. Idag händer det inte mycket. Har jobbat och nu gör jag lite såna där tråkiga 'måsten': fixar matlåda, skriver julkort, fixar med lite papper. Ska precis slänga i en maskin tvätt, sen får det nog bli en Hallmark Christmas movie medan jag väntar på tvätten.

Det enda wicked med detta inlägg är nog dagens datum, 12/12/12, som jag svor på att inte nämna. Fail.

3 kommentarer:

Madeleine - gravid i USA sa...

7D utan några linser kostar 1300, med 2 kit-linser kostar den 1500. Problemet är ju att man (tyvärr) måste ha bra linser också.. iaf 2st, och dom kostar runt 3-500st. Mark ii kostar runt 1800 utan linser.Det som är skönt nu är ju att jag inte behöver några linser just nu, för jag har 3st som är bra.

Madeleine - gravid i USA sa...

och btw ang. kamera så är 7D typ en riktig värsting kamera.. Om du bara vill ha en ordentlig kamera så räcker rebel gott och väl (den heter nåt annat i europa).

Madeleine - gravid i USA sa...

Tack för tipset. Ska kolla upp det.

Canon kommer ju ut med nya rebels hela tiden.. Den äldsta heter väl bara rebel tror jag och nyaste heter rebel t3. Det är själva modellen. Jag läste om skillnaden mellan en Rebel och en 7D och nån beskrev det som: You wouldnt give someone who just got their motorcycle license a Bugatti.. and you shouldn't give a amateur photographer a 7D as a starter camera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...