torsdag, januari 10, 2013

New Camera

Igår fick jag äntligen min nya kamera. Nu behöver jag bara lära mig att fota manuellt med... Hmm vart börjar man? Förmodligen med att läsa manualen.. ja det känns som en bra början. Att läsa manualen får bli helgens projekt.

Hur ser er helg ut?
 

Yesterday I finally got my new camera. Now all I need to do is learn how to shoot in manual mode... Hmm, where to start? Probably by reading the manual, yeah that seems like a good way to start. Reading the manual will be my weekend project.

What are your plans for the weekend?

3 kommentarer:

Mia sa...

Gud vad roligt! Ser fram emot alla grymma bilder bloggen kommer svämma över av i fortsättningen. :)

Anonym sa...

Fota MASSOR! På allt och absolut ingenting, testa dig fram, lek, var inte rädd för misstag! That's how you do it!
Puss Nadine

Madeleine - mamma till 3 i USA sa...

Hur gillar du kameran?? Såg du min kommentar på din FB vägg? KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...