måndag, januari 07, 2013

New Year, New Plans.

Jag älskar listor. Så här kommer en lista för 2013. Detta är saker jag hoppas kunna göra i år. Jag kommer förmodligen inte att kunna checka av alla från listan, men förhoppningsvis några av dem.

Skriva en roman.
Lära mig att fota.
Köpa en ny dator.
Träna 3 gånger i veckan.
Hitta en potentiell framtida man.
Hitta ett skrivjobb (copywriting?).
Spara pengar till saker på denna lista.
Gå ner i vikt. Har inte satt något mål än.
Guida runt en amerikansk vän i Sverige.
Flytta till lägenheten (flyttlasset går i Februari).
En Europaweekend, helst Barcelona, Paris eller Rom. 
Åka till Los Angeles minst en gång, förhoppningsvis två gånger.


I love lists. So here's a list for 2013. These are the things I hope to accomplish this year. I will probably not be able to check them all off the list, but hopefully some of them.


Write a novel.
Learn photography.
Buy a new computer.
Work out 3 times/week.
Find a potential future husband.
Find a writing job (copywriting?).
Save money for things on this list.
Lose weight. Haven't set a goal yet.
Guide an American friend around Sweden.
Move to my apartment (it's happening in February).
A weekend in Europe, preferably Barcelona, Paris or Rome.
Visit Los Angeles at least once, hopefully twice.


Wish me luck!

    7 kommentarer:

    Anonym sa...

    Du kommer klara flera av dem!!
    /K

    Mia sa...

    Gillart!

    Anonym sa...

    You go girl! Kram /Angela

    Rebecca sa...

    Woohoo heja Sanna!!! :D

    Johanna | Tillvaron.se sa...

    Älska listor. Och älska mål!

    En av mina absolut bästa vänner bor i Kina så jag ska dit och hälsa på henne och så ska jag bara uppleva och resa runt och ha det underbart...är planen i alla fall :)

    Sofia - ett bättre du sa...

    Låter som en fantastisk lista! Och vlket kul år du kommer att ha :).

    Martin N. sa...

    Kör hårt!

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...