fredag, juli 11, 2014

Dad's Birthday

Förra lördagen åkte jag upp till Småland för att fira pappa som fyllde år. Extra kul var det att min 96-åriga farmor, mina tre syskon och deras respektive och barn också var där. Mina föräldrar gjorde ett bra jobb att samla ihop oss alla tycker jag. Vi åt libanesisk familjebricka från Pappas Bistro i Anderstorp som bestod av en massa gott.


Jag äter ju inte kött, så beställde halloumi istället, men det övriga kunde jag äta av. Hade nog inte ätit hummus sedan förra våren i Los Angeles, men det är ju så sjukt gott. Dock verkar det inte vara lika stor grej här som i USA. Jag måste lära mig att göra egen.

Jag lyckades fånga nästan alla på bild, så här kommer ett collage.


Photos: Private
Det var en riktigt mysig kväll. Ja förutom den där fästingen då.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...