onsdag, juli 16, 2014

Weekend in Vejbystrand

Direkt efter jobbet i lördags blev jag upplockad av två kompisar. Sedan bar det iväg ner till Vejbystrand där en av tjejernas familj har en gammal släktgård. Huset består av ett par längor och är verkligen gammalt, men ändå så charmigt. Jag passade på att fota lite grann, dock glömde jag helt bort att be någon ta en bild på mig.

Vår länga.

 Huvudlängan.

 På väg mot den mysiga trädgården.

  Så fint med dessa gamla detaljer.


På kvällen grillade vi med Rebeccas föräldrar och hann sitta ute och äta innan regnet kom. Fruktsalladen vi gjort till efterrätt fick däremot intas inomhus.


 Emma & Rebecca.


Sedan gick vi tjejer över till vår länga där det blev fotboll på radion och lite mer vin innan vi sa godnatt. Vi fick alla varsitt sovrum. Jag sov väldigt gott trots att jag hittat några spindlar i mitt rum när jag bäddade i ordning haha. Det var en riktigt mysig liten getaway trots att det ösregnade på kvällen och på söndagen. Det var skönt att komma iväg lite även om det bara var för en natt.

Lite fler bilder från den vackra trädgården.




Photos: Private

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...