fredag, juli 11, 2014

Kitchen Mini-Makeover

På sistone har jag hållit på och fixa och ha mig här hemma. Jag har haft min lägenhet i 1,5 år nu och jag älskar den. Nu börjar jag boa in mig på riktigt. För ett par veckor sedan målade jag en list i köket vit, jag har delat ett bildcollage tidigare, men tänkte lägga upp några fler bilder. Jag målade listen med väggfärgen från köket, vilket ledde till att jag fick måla den 6 gånger. Det hade förmodligen räckt med 3 målningar om jag använt träfärg. Men jag ville att listen skulle smälta in i väggen, vilket den nu gör. Jag blev riktigt nöjd med resultatet.

Före:






Efter:






Photos: Private
Jag ska byta ut handtagen så småningom med, men det får bli ett senare projekt.

2 kommentarer:

Mia sa...

Vilken jäkla skillnad något så lite kan göra. Upgrade!

Sanna sa...

Ja verkligen. Jag visste inte att det skulle göra så mycket som det faktiskt gjorde. Byter jag handtagen till några mer moderna i silver så kommer det bli ännu ljusare med :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...