måndag, december 06, 2010

Beach January 2011!

Japp nu kör vi! Ikväll ska det spinnas för första gången sen början på oktober. Jag har joggat lite sedan dess, eller ja försökt träna upp mig. Åtta minuter utan stopp kom jag till innan det blev för mycket snö och mitt knä la av. Åtta minuter löpning, fem min snabb promenad och sen åtta minuter löpning igen. Det kanske inte låter så mycket, men för någon som höll på att dö efter 1,5 min i början så känns det helt okej. Målet är att komma till 30min utan att stanna, men löpträningen får nog fortsätta på andra sidan Atlanten istället. Nu får det bli inomhusträning. Spinning idag, simning imon eller på onsdag och så Pump på torsdag. Japp så får det bli! Jag känner ett desperat behov av att komma i åtminstone lite bättre form inför Beach January 2011! Det är ju ändå 7 veckor kvar, så lite 'whipping into shape' ska jag väl hinna ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det låter bra! jag sätter igång för mitt kommande besök!kram nadine

Mia sa...

Ja den pressen känner man lätt när man ska till L.A! Eller som min agent sa: "Mia du är ju jättefin men det gör ju inget om du går ner till en stl 34. I'm just sayin"
Hmm.

Vad och vart ska du plugga? Får man komma och hälsa på!?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...