tisdag, december 28, 2010

Ingrid Bergman

Innan jul fick jag hjälp av några lärare att gallra böcker i biblioteket där jag jobbar. De flesta böcker vi rensade var faktaböcker från 60-talet som inte längre används, men idag hittade jag denna pärla som någon inte tyckte hörde hemma på ett högstadiebibliotek. Som den filmnörd jag är tycker jag däremot att den hör hemma hos mig ;)

Utanpå ser den kanske inte mycket ut för världen...

men inuti är det en massa vackra uppslag...

med fina svartvita foton på Ingrid.

Boken är gammal, sliten och charmig. Jag gillar den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååh jag älskar sådana gamla böcker! kram nadine

Mia sa...

Förstår jag! Tur du räddade den pärlan.

madde sa...

Mysig bok. Perfekt att ha som 'dekoration' på en hylla eller bord.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...