måndag, december 20, 2010

Monday, Monday

Trots att det är måndag och dagen inleddes med att jag ramlade i en snödriva framför två gymnasiekids så har dagen faktiskt inte varit så dum. På jobbet vann jag nämligen dessa:


Sen ringde pappa och berättade att han kan följa med mig till Stockholm den 4:e eftersom hans sjukskrivning blivit förlängd. Ja man får faktiskt vara glad när det handlar om en sjukskrivning angående ett brutet finger ;)

Sist men inte minst så kommer det sista pappret jag väntar på från USA att levereras till mig på jobbet i morgon :) Jag måste nämligen skriva på att jag tagit emot brevet och jag var inte hemma kl 11.30 när DHL var här. (Nej för det är liksom måndag och det finns något som kallas jobb :p). Då jag betalat $35 (250kr) för att få det hemskickat tänker jag inte heller åka 7 mil för att hämta pappret. Men problem solved, i morgon har jag förhoppningsvis pappret i min hand! Nu ska jag åka och fira min äldsta storebror som fyller år :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...