onsdag, augusti 10, 2011

Longing for LA!

Längta, det är ett sånt där ord som jag tack vare facebook försöker undvika att använda. Men just idag längtar jag. Jag längtar sådär så det riktigt pirrar i magen. Det är nämligen bara två veckor kvar, två veckor sen åker jag tillbaks... iiihhhh. Fast samtidigt så skulle jag vilja stanna tiden lite emellanåt, det är så mycket jag vill göra innan dess och så många som jag inte hunnit träffa. Men det är väl alltid så antar jag. Man kan inte ha kakan och äta den med. För i så fall skulle jag vilja att alla nära och kära flyttade med mig till Californien permanent och det tror jag tyvärr inte alla är så sugna på.

Santa Monica Beach, CA

Love!

1 kommentar:

Elin sa...

Hur länge blir du kvar i LA den här gången? Det ska bli kul att få följa dig där via bloggen ännu en gång!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...