söndag, augusti 07, 2011

A Day in Ljungby

Igår blev det en liten roadtrip till Ljungby för att hälsa på Carolin. Vi hade inte träffats sedan jag åkte till LA så det var verkligen på tiden.

Molnigt på vägen dit.

Väl framme blev det husesyn, en runda på stan, lunch på ett café, glass i en park, promenad i gassande sol och en massa tjejsnack. Ja en toppendag helt enkelt!

Carolin på caféet Storgatan 13.

Jag också på caféet.

Betydligt mindre moln på vägen hem och även klarblå himmel.

Jag var förresten så stolt över att hitta ut från Ljungby utan felkörningar på vägen hem att jag i all min iver glömde svänga av E4:an i Värnamo haha. Smart! Så det blev lite extra mil, men ingen större fara skedd ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt! :) /Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...