söndag, augusti 28, 2011

Ma'Kai Lounge

I torsdags när jag kom hit bestämde jag mig för att bojkotta jetlaggen och följa med Mai till Ma'Kai Lounge nere i Santa Monica. Jag kan erkänna att jag var skapligt trött och höll på att somna vid ett par tillfällen när jag satt ner, men när vi började dansa gick det bra. Så jag måste säga att jag faktiskt kicked jetlag's ass!

Inne på Ma'Kai.

Utanför Ma'Kai!

Även om jag var trött emellanåt så var det en kul kväll med trevliga människor. Jag tror det var bra att komma in i dygnsrytmen direkt med. Vem minns egentligen kvällarna man fick mycket sömn?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooh jag hade aldrig kunnat skita i jetlaggen ;) well done! Härliga bilder! Liam hälsar till sin Sanna i 'merika'. kram / a

Ida sa...

Dom kvällarna minns jag =) haha!

Helena sa...

Härliga bilder!! Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...