måndag, augusti 22, 2011

Waffles

I lördags jobbade jag min sista dag på turistbyrån för den här sommaren. Det känns bra, men samtidigt lite vemodigt då det kan ha varit min sista sommar där någonsin. Ja vi får helt enkelt se hur det ser ut nästa sommar. Efter jobbet blev det i alla fall en tur till Dannäs Våffelcafé med Angela och söta lilla Liam.

Angela & Liam.

Jag med trassel-rufs-hår. Skulle nog kunna platsa i The Poodles just nu.

Banana split våffla. Mums!

Jag och Angela var som vanligt lite blonda och kom till sommarcaféet utan kontanter. Ett sommarcafé mitt ute i ingenstans som tar kort? Jo men visst... eller inte. Eftersom hon som stod i kassan kände igen Angela sa hon att vi kunde fika ändå och betala nästa gång. Men eftersom vi ville bli skuldfria så fort som möjligt åkte vi och tog ut kontanter direkt efter vi fikat. Snällt att de lät oss göra så ändå, sånt händer nog bara på landet ;)

3 kommentarer:

Ida sa...

MMMMMMMMmmmm så gott det såg ut! Fina bilder på fina människor!

Anonym sa...

Tack :) / Angela

Helena L sa...

ÅÅÅ, Va jag blev rörd när du kom innan.. Fällde allt en tår..
MÅ NU BÄST SANNA!!!!
Kram Helena <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...