tisdag, december 27, 2011

Christmas Eve

Julafton inleddes med lunch på Rodeo Drive i Beverly Hills tillsammans med Mai, Emelie och Malin. Vi blev även underhållna av några som sjöng julsånger medan vi åt. I L.A. gör man allt för att banka in lite sista minuten julstämning.

Mai & Emelie

Malin & jag

Christmas Carolers

Fin gran.

Efteråt kände vi faktiskt att vi fått lite mer julstämning trots att det var strålande solsken och ganska varmt. Vi strosade runt i Beverly Hills ett tag, sedan åkte vi hem till Emelie och Malin och åt pepparkakor med ädelost. Så gott! På kvällen blev det svensk julmat och en massa rödvin.



Det var min första jul utan familjen, även om jag saknade dem så var det kul att prova något nytt. Någon gång ska väl vara den första liksom. Tack vare fina vänner så blev julafton mysig ändå. Genom skype kunde jag även prata och se familjen på julaftons morgon. Love!

4 kommentarer:

Anonym sa...

härligt med lite julstämning trots värme och saknad av familj!

Helena sa...

Säger samma som ovan!!
God Jul & Gott Nytt ÅR!!!
KRAMAR

Anonym sa...

Du och malin är lik varandra en den bilden...eller är det bara jag som tycker det? ;) kram angela

Sanna sa...

Angela: Haha det är nog bara bilden som lurar för vi är verkligen inte ett smack lika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...