lördag, december 24, 2011

Merry X-mas!

Nu har vi jul här i vårt hus...

Finaste granen någonsin och julklapp från bästa mamma.

Mamma skickade även denna söta tomte, som nu pryder vår dörr.

Ett ljus jag och Mai räddade från en bar. Skålen köpte jag idag på rea och julskum skickade mamma :)

Julkort som fina vänner skickat pryder vårt kylskåp tillsammans med några fjortisbilder jag och Mai tog i ett photo booth :)

Tack så mycket alla ni som skickat julkort. ♥ Det värmer extra mycket när man befinner sig tusentals mil ifrån er. Helena, din inbjudan har kommit den med och står på min byrå :) Jag har själv varit en extremt dålig människa och inte fått iväg några julkort. Förlåt för det, men tänker på er.

God Jul! Hoppas alla får en fantastisk dag!

Love!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken tur att du gillade det!! KRAMAR & hoppas du haft en fin jul!!!
KRAM

Madeleine sa...

O M G ja sitter och drägglar.. julskum.. mmmmm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...