onsdag, december 14, 2011

I'm sick, poor me!

Vi gör väl ett nytt försök då. Jag är sjuk. Igen. Förra gången var jag enbart förkyld, denna gången hostar jag och har även lätt feber. 37.8 grader visar termometern, men vanligtvis har jag 36.5 så känner ändå av det. Att jag är mitt i finals gör inte det hela bättre heller. Två uppsatser och två final exams har jag kvar. Jag har precis varit på Albertsons och köpt hostmedicin, förutom det tänker jag inte lämna sängen idag. Nu ska jag försöka skriva lite uppsats...

I ett försök att skapa lite julstämning avslutar jag inlägget med denna bild.

Kreativiteten flödar: "Julgran" gjord av julstjärnor, på Westfield Mall i Century City.

2 kommentarer:

Helena sa...

WOOOW vilken häftig "gran" =)
Kran

Helena igen ;) sa...

KRYA PÅ DIG!!!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...