lördag, januari 11, 2014

2013 Plans: Update

I början på förra året skrev jag en lista för vad jag hoppades åstadkomma under året. Nu är det dags att se hur det blev. Förhoppningsvis kan jag checka av några saker i alla fall.

Skriva en roman.
Lära mig att fota. (Kan iaf lite mer nu)
Köpa en ny dator.
Träna 3 gånger i veckan.
Hitta en potentiell framtida man.
Hitta ett skrivjobb (copywriting?).
Spara pengar till saker på denna lista.
Gå ner i vikt. Har inte satt något mål än. (ca 7kg ner)
Guida runt en amerikansk vän i Sverige.
Flytta till lägenheten (flyttlasset går i Februari).
En Europaweekend, helst Barcelona, Paris eller Rom.
Åka till Los Angeles minst en gång, förhoppningsvis två gånger.

Hmm nöjd är jag inte, men några saker gjorde jag ju i alla fall. Såhär i efterhand kan jag tycka att jag kanske hade lite väl höga förhoppningar inför 2013, men det är lätt att vara efterklok.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...