onsdag, januari 26, 2011

Cell phoneless

Jag har ingen mobil och kommer inte få tillbaks den förrän tidigast fredag, så svarar jag inte vet ni varför. Mobil%&X#&% var ju telialåst så lämnade in den igår för att få den upplåst. De sa att det skulle ta 2-3 timmar. När jag ringde efter 2-3 timmar sa de att det skulle ta ytterligare 2-3 timmar. Men efter ytterligare 2-3 timmar var den fortfarande inte klar och de sa att jag skulle ringa tillbaks i morgon (alltså idag). Ringde idag och då sa de att det skulle ta 3-5 business days, det är ju en jäkla skillnad från 2-3 timmar. Puckon! Hade förmodligen gått fortare att ringa telia i Sverige och höra med dem, då hade jag iaf inte behövt lämna in mobilen. Kul att va utan mobil här liksom. Suck, dubbelsuck och trippelsuck!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...