tisdag, januari 25, 2011

The Flight

Resan till L.A. gick super igår. Bytet i Paris var smidigt och själva flygresan lugn. T.o.m piloten på sträckan mellan Paris-L.A. påpekade att det varit en väldigt lugn resa utan turbolens etc.

Frukost på planet mellan Sverige-Paris :)

Någonstans över Europa!


Mellanlandning i ett disigt Paris!


Rödvin och snacks på planet mellan Paris-L.A.

Veg. flygplansmat, detta mål var faktiskt helt okej. Sista målet var så äckligt att jag inte ens brydde mig om att fota det haha ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha en bulle till frulle ;) det är vad jag kallar stadig frukost! Och rödvin på flyget är ett måste! kram nadine

Anonym sa...

Hej! Skönt att det inte var mycket turbulens. Vi pratade ju om att det inte är speciellt uppskattat, men att lite god dricka kan minska rädslan.
/Maria Nilsson

Sanna sa...

Nadine: Japp rödvin är min bästa vän på flyg :)

Maria: Ja precis och 3 flaskor rött (flygplansstorlek) hjälpte nog till att hålla mig lugn resan igenom ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...