torsdag, januari 27, 2011

Farmers Market & The Grove

Idag skulle jag hänga på Malin och hennes kompis Shun till LACMA (Los Angeles County Museum of Art), men givetvis var det stängt just på onsdagar. Så istället blev det Farmers Market och The Grove, vilket i och för sig inte gjorde mig nåt då jag inte varit där tidigare. Jenny en kompis till Malin var också med.

Farmers Market är en stor matmarknad där de säljer allt möjligt.

Malin handlade till exempel nötter (hon syns väldigt bra på bilden haha).

Lunch på Farmers Market. Panini för mig och sallad för Malin.

Shun och Jenny körde på Crepes.

The Grove som är en jättemysig utomhusgalleria.

Vid fontänen på The Grove!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså du verkar ha det riktigt riktigt bra! Allt ser så jäkla härligt ut, kanske för att ni inte är påpälsade, likbleka stackare i gråaste gråa sverige utan bland palmer o klarblå himmel! kram nadine

Sanna sa...

Fast jag är fortfarande en likblek stackare :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...