onsdag, januari 26, 2011

Powerwalk in Brentwood

I eftermiddags blev det en promenad med Emelie runt golfbanan i Brentwood. Tog kanske 50 min att gå runt.

Mysiga gator i villaområden i stort sett hela vägen runt!

Här gjorde jag en riktig praktvurpa då jag skulle fota och promenera samtidigt haha, fast det kanske jag inte skulle talat om. Men jag glädjer väl alltid nån ;)


Brentwood Country Club!

Många stora hus längs vägen, det roliga är att alla i stort sett ser olika ut.


Golfbanan! Dålig bild, men ni får hålla till godo ändå :)

Vi avslutade vår promenad med att möta upp Malin på Coral Tree Café för en kaffe, eller i mitt fall Chai Latte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mycket bättre än Anderstorp!!...Eller? ;) /Angela

Anonym sa...

Hej!
Härliga bilder! Z gänget skickar en hälsning.

Anonym sa...

Brentwood ser riktigt mysigt ut måste jag säga! Det låg väl precis runt hörnet från där du bor nu va? Kram Nadine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...