onsdag, januari 26, 2011

West L.A.

Just nu bor jag tillfälligt i West L.A. Bor hos Emelie, en svensk tjej som också pluggade på SMC hösten 2006, och hennes kompis Malin. Egentligen är de tre stycken som bor här, men Mai är hemma i Sverige så jag lånar hennes rum ett litet tag. Det är verkligen toppen att jag kan bo här, tryggt och roligare att bo med några och dessutom superskönt att slippa bo på hostel. Men jag hoppas givetvis hitta något mer permanent så fort som möligt. Tänkte i alla fall visa lite bilder från West L.A. så ni kan se lite hur det ser ut där jag befinner mig nu.

Utsikt från köksfönstret! South Westgate Ave. heter gatan.

S. Westgate Ave, vy åt ena hållet!
(Den större gatan som går framme vid korsningen är förresten Wilshire Blvd!
)

S. Westgate Ave., vy åt andra hållet!

Wilshire Blvd ena hållet!

Wilshire Blvd åt andra hållet!

Ni som känner mig vet ju att jag inte är så bra på väderstreck och sånt haha. Så vi kör på det här med ena hållet och andra hållet så länge ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja mycket trevligare att bo ihop med några! Iaf till en början innan man bott in sig o fått nån slags trygghetskänsla! kram nadine

Ida sa...

Det känns konstigt att du är där...
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...