tisdag, september 27, 2011

THE Dress

Gårdagen. Vad ska jag säga? Jag hade på mig min weird-things-happen-to-me-dress och something weird happened to me.

Mai och jag i min tunika som alltid leder till möten med konstiga typer.

Jag befann mig i baren på Bigfoot West och helt plötsligt ställde bartendern en drink framför mig. Jag undrade varför och hon svarade att den var: "From the gentleman over there." När jag tackat killen för drinken och småpratat lite, men visat att jag inte är intresserad så säger hans kompis: "Well he bought you a drink, so now you have to do him right." Han menade med detta att jag skulle spendera natten med dem och tjejen de hängde med. Seriöst tror ni på allvar att jag tänker följa med er, två för mig helt okända killar och en okänd tjej, någonstans bara för jag får en drink?

För det första bad jag inte om en drink. För det andra vill du imponera på mig så kom fram och säg hej och prata med mig istället. Då märker du om jag är intresserad eller inte och så slipper du slösa dina pengar i onödan, it's a win win situation för oss båda.

Peace!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag har en likadan klänning, men inget så knäppt har iaf hänt mig, än! :)

Anonym sa...

haha you wish weirdo!! (killen då ;)) kram angela

Helena sa...

Haha.. Ja, men det är ju klart Sanna att du ska med dom hem *not*
Må gott!!
KRAM

Madeleine sa...

Haha, jadu de finns då konstigt folk där ute..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...