lördag, september 24, 2011

Sleepyhead

Idag är jag sjukt trött. Känner mig nästan sjuk. Gick upp kl 11 då jag inte kom ur sängen tidigare. Vid 11 var jag fortfarande lika trött, men insåg jag förmodligen inte skulle bli piggare hur mycket jag än sov och därför borde gå upp.

Dagen har hittills spenderats åt att skriva en uppsats om hur Huron-indianerna porträtteras i filmen Black Robe. Har skrivit fyra sidor nu, men vet inte riktigt vad jag skrivit. Tänker låta den vila tills i morgon innan jag kollar igenom den igen.

Ikväll blir det kanske, trots min trötthet, en öl på nån bar. Känner inte för att festa, men det kan va kul att komma ut lite och bara glo på folk. En öl går förhoppningsvis ner ;)

1 kommentar:

Ida sa...

Låter gött med öl men jag är så förkyld så känner inte så mycket smak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...