tisdag, september 20, 2011

The Pink Pony: Grand Opening

Jag kom på att jag glömt skriva om vår inflyttningsfest som vi hade förra lördagen. Festen var första gången vi bjöd in folk till vår lya och var därmed the Grand Opening av the Pink Pony.

The Pink Pony bjöd på awesome Margaritas som serverades i en Pink Flamingo tillbringare.

Vi hade självklart även Pink Pony servetter och rosa sugrör.

Sist men inte minns så fanns det olika typer av nachos, guacamole och salsa.


Totalt var vi kanske tjugo personer på festen. Jag lyckades inte fota alla, men här kommer ett collage med bilder på några i alla fall.




Framåt midnatt stängde the Pink Pony och några av oss drog vidare till Boardwalk 11 för att sjunga karaoke.

För mig och Mai var det nära att det inte blev någon sång. Han som höll i karaoken tyckte nämligen att vi tjatade för mycket, varpå han slängde lappen med våra namn i papperskorgen och sa. "Now your names are in the trash bin." Detta gjorde både mig och Mai lite upprörda och jag kläckte ur mig något så omoget som: "Are you on facebook? I'm gonna unlike you." Inget jag är stolt över direkt, fast jag måste säga att vi skrattat gott åt det hela efteråt. Sen var det ju faktiskt inte heller jag som pratade utan tequilan. Tequila is ze devil!

Efter lite ursäktande av vårt beteende fick vi i alla fall äntligen sjunga och lyckades med konsten att totalt slakta vår favvo-countrylåt, Love Your Love the Most, av Eric Church. Inte okej. Vi måste ta oss dit någon mer gång och försöka få upprättelse för det hela.

Over and out från the Pink Pony!

4 kommentarer:

Ida sa...

Åh hade velat va med på inflyttningsfesten!!!

Anonym sa...

Jag med!! /Angela

Anonym sa...

Tequila är inte bra!!!!
/Kristina

Helena sa...

Hade me velat vara med..
Hahaha.. Facebook.. Va kul Sanna! =)
Kra,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...