måndag, september 19, 2011

Sunday, Sunday

Idag inledde jag dagen med att sova till kl 11.00. Det var fantastiskt skönt och välbehövligt. Därefter åt jag frukost, skypade med mamma och chattade med Nadine. En lovely morning helt enkelt.

I eftermiddags blev det en hike upp till Baldwin Hills Scenic Overlook med Mai, Jenny och Ashley. Himla trevligt! Därefter handlade vi lite mat på Trader Joes och Albertsons och sedan lagade jag och Mai veggie-burgers. Asgott!

Nu har jag precis duschat och Mai är duktig och pluggar. Jag är ledig i morgon så kör ett pluggrace då istället. När Maisan är klart med sitt plugg ska vi se på den här (OBS! gillar ni inte rysare så klicka inte på länken).

Verkar läskigt värre :S

Update: Filmen var kass!

2 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll!
KRAM

Carolin sa...

Kollade precis på trailern, den verkar ju asläskig!
Synd att den inte var bra...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...