måndag, september 19, 2011

Untitled

Jag är verkligen kass på att blogga just nu, sorry. Det har dels varit mycket i skolan, dels har lusten helt enkelt inte funnits. I måndags kväll fick jag även reda på att min mormor gått bort, vilket gjorde att jag tappade lusten ännu mer. Hon blev nästan 96 år gammal och hade varit dålig länge, men det kom ändå som en chock. Det är jobbigt att vara tusentals mil ifrån familjen när något sådant här händer. Samtidigt vet jag vet att hon har det bättre nu. Hon har fått ro.

I alla fall så ska jag än en gång försöka att bättra mig angående bloggandet. Om det fortfarande finns någon som läser förstås. Är ni kvar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

nä men jag ser nu för första ggn att din mormor har gått bort. Jag beklagar! inte lätt när man sitter på andra sidan jorden. Men du har säkert en massa minnen och hon är jättestolt över dig! givetvis är vi läsare kvar! Du behöver inte känna att du du tvingas skriva för vår del. du skriver när du känner för det. många kramar från a m l

Anonym sa...

Jag är kvar och läser! Dålig på att kommentera, men det funkar inte alltid!
Du verkar ha fullt upp iallafall! Kram Kristina

Carolin sa...

Hej gumman!
Ledsen att höra om din mormor!
Kram på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...