söndag, september 11, 2011

The Pink Pony

Okej nu ska ni få följa med på en guidning av vår lägenhet, även känd som the Pink Pony.

The Pink Pony

Vårt köksbord med fina rosa stolar.

Köket. Finn ett fel ;) Ledtråd: något saknas...

Vardagsrum

Vardagsrum, kök och hall. Dörren till höger är badrum, rakt fram Mais rum och till vänster mitt rum.

Badrum.

Mitt rum. Jag tyckte inte de billiga sängarna på IKEA var sköna så köpte en uppblåsbar madrass istället. Den är på allvar skönaste sängen någonsin, love it!!

Min gigantiska garderob :) Jag använder ena halvan, i den andra står mina och Mais resväskor.

Byrå och fläkt. Det har varit ca 37 grader varmt de flesta dagar sedan vi flyttade in så förutom sängen är fläkten bästa köpet hittills.

På återseende!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt mysigt! Och stort!! Spännande med tvättstugan i garaget ;) Kram, A

Helena sa...

Ååå, Sanna! Va bra att ni har så mycket space tills jag kommer ;-)
KRAM

Ida sa...

Ser stort ut! Härligt! Pink pony? Ser ingen pony? Haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...