söndag, juni 01, 2014

Girls' Night in My Hometown

Igår kväll mötte jag upp Angela, Mia och Ida på Restaurang Ströget i Gislaved. Det var Gisledagarna och ganska mycket folk ute, vilket var kul. Jag och Angela kom tidigt och satte oss och tog ett par glas medan vi väntade på de andra tjejerna. Vi hade sådan tur att det var happy hour fram tills klockan åtta. Fatöl/cider kostade 40kr och vin 45kr/glaset, billigt för att vara Sverige.

Jag.

Angela.

När Mia och Ida anlänt beställde vi mat och satt sedan och pratade i flera timmar. Älskar dessa tjejer!

 Ida & Mia.

Jag & Angela.

Vi satt ute de första timmarna, men sen flyttade vi in och satt där en stund. Det blev dock en ganska tidig kväll för oss alla haha. Var hemma vid 23:30 tror jag.

Angela, Mia & jag.

Pics: Private

Det var i alla fall en riktigt lyckad kväll. Jag hoppas på minst en till tjejkväll med dessa tjejer i sommar.

2 kommentarer:

Mia sa...

Någon ser ut som en brandvarnare på sista kortet, just sayin'. Älskar för övrigt att jag kan säga nåt och så vet du vad jag menar innan jag ens avslutat meningen, jag tror bestämt jag hittat en soulsister.

Puss

Sanna sa...

Haha nej jag tycker du är sjukt fin på båda korten. Du ser så glad ut!

Ja jag håller med. Det känns verkligen som vi känt varandra sjukt länge, fastän vi inte har det.

Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...