torsdag, juni 19, 2014

Organized Closet

Förra veckan gick jag igenom alla mina garderober och gjorde en rejäl rensning. Jag rensade både bland kläder, skor och saker och gjorde mig av med allt jag inte längre använder/behöver. Jag har slängt en del, sålt lite grejer och ska försöka sälja resten på loppis nästa vecka. Det jag inte får sålt då lämnar jag in på någon second hand butik. Jag köpte även krokar/hängare och satte upp på garderobsdörrarna. Nu är allting snyggt och välorganiserat och jag är väldigt nöjd. Jag lägger upp några bilder på en av mina garderober.

 Min "vår-/sommargarderob".


 Klädeshängare i smide från Indiska.

"Vår-/sommarskor som jag inte använder så ofta. De jag använder står i skostället i hallen.

Photos: Private

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...