måndag, juni 02, 2014

Step & Strength

Ikväll har jag varit på Step & Strength på Actic Simhallsbadet här i Halmstad. Passet bestod av step up varvat med styrka. Det var sjukt jobbigt, men samtidigt jättekul. Senaste veckorna har jag kört två spinningpass i veckan och sen promenader utöver det, men jag kände att det var dags att testa något nytt idag. Jag hade inte varit på step på flera år så det var verkligen på tiden.

Det känns så skönt att jag verkligen har kommit igång med träningen de senaste månaderna. Man blir ju så sjukt mycket piggare. Nu känner jag även att jag kommit till den punkt där min kropp kräver att jag rör på mig varje dag. Ska verkligen försöka att hålla uppe detta nu.

 Bjuder på denna gamla träningsbild från mars 2012. Jag ser inte klok ut, men håll till godo. Bilden är tagen i Mar Vista Recreation Center, som är en slags träningspark i Mar Vista, Los Angeles.

Photo: Private

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...