söndag, juni 15, 2014

My Childhood in Boxes & Paper Bags

Förra söndagen var mina föräldrar på besök och tog med en massa lådor och papperskassar med grejer som var mina. Det var nästan hela min barndom sparat i lådor/kassar haha. Under veckan har jag rensat, satt ut grejer på loppis, slängt en del och organiserat resten. Jag har bara sparat det som betyder något, resten har kastats eller kommer att säljas. Sjukt nöjd! Har en låda och några bokkassar som ska med på loppis om ett par veckor. Hoppas få i alla fall en del av det sålt då, annars lämnar jag in det på någon second hand butik här i stan.

Alla lådor/kassar.

Självporträtt/familjeporträtt gjort av mig som 7-åring.
Detta är ifrån "Min bok" som vi hade i skolan och denna har självklart sparats.
Pics: Private

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...