måndag, juni 02, 2014

Maxi Skirt

Jag är sugen på att köpa en långkjol. Dock får den inte vara för vid för jag vill inte känna mig som värsta bohemen och som att jag bytt stil totalt. Jag provade denna kjol på Lindex och tyckte den var både snygg och skön, dock var den väldigt lång. Men en kompis påminde mig precis om att jag kan lägga upp den. Jag hade inte ens tänkt tanken haha. Hon rådde mig även att tvätta den först eftersom viskos har en tendens att krympa. Jag ska fundera tills i morgon i alla fall, kanske går jag tillbaks och köper den.


Lindex Shop Online - Kjol

Bild från Lindex Shop Online

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte en maxikjöl på HM förra veckan. Också svart men med en 'split' på varje sida. Känner mig nog inte så jättebekväm i den så kanske bättre att köpa en utan 'splits'. Så du kan få min om den passar dig och om du vill ha den :) Kram /Angela

Sanna sa...

Tack, men jag vill nog ha en utan 'split' med. Kommer inte heller på vad det heter på svenska haha. Det blir nog denna från Lindex, den var så himla skön.

Mia sa...

Jag har också börjat dra åt det långa hållet men inte hittat nåt än. Jag skulle kunna tänka mig något åt det marina hållet..

Sanna sa...

Mia jag köpte denna igår. Den är hur skön som helst, älskar den. Ska ta bild när jag har den på mig. Marint är med fint, dock är jag mer åt det svarta hållet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...