fredag, juni 10, 2011

Finals Week

Min hemska vecka är äntligen över. För att göra en snabbsummering:

Måndag: Comm 1 Final + Inlämning av 2 extra credit uppgifter
Onsdag: Final i Nutrition 1+ Inlämning av två uppsatser till Comm 10 (ca 2-2.5 sidor var)
Torsdag: Final i History 11 (megadunderstor final)

Förra veckan lämnade jag även in mitt research paper till Comm 1 (8 sidor) och en book review till historian (7 sidor). Så senaste tiden har det inte funnits tid till så mycket annat än plugg. Men nu är det över och jag har fått mitt liv tillbaks wohoo :)

Igår flyttade även Rebecca ut, hon flyger hem as we speak, och sov sista natten i den lägenhet hon ska bo till hösten. Efter min final åkte vi ner till Third Street och käkade tacos (Chipotle), fönstershoppade lite och avslutade det hela med en frozen yoghurt. Så det kändes som en fin avslutning på vår tid som roomies. Sen följde mamma Sanna även lilla Rebecca bort till hennes framtida boende ;)

I natt har jag haft Mai som roomie. Vi firade nämligen med lite öl igår på en pub som ligger ca 3 min promenad härifrån. The Daily Pint heter den haha. Kan väl inte säga att det var något höjdarställe men kul att se vad det var för något ändå. Träffade även en rolig kille som vi sedan käkade nattamat med. Nej nu ska jag väcka Mai, börjar bli hungrig haha :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah the daily pint! vilket bra namn! men skönt att allt plugg är klart nu så du kan njuta av lite ledighet i värmen!

Ida sa...

Tiden har verkligen gått fort! Passa på att njuta sista tiden nu när du varit så duktig och pluggat massa!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...