måndag, juni 06, 2011

Friday Part 3: Beverly Hills

Min och Mais jakt på frozen yoghurt i fredags tog oss faktiskt ända till Beverly Hills haha. Tog kanske 30 min att gå på varje håll, men vädret var toppen så det var bara skönt.

Det syns på skyltarna när man är i Beverly Hills. De har sin logga på dem och är lite mer fancy.

På Beverly Drive.

Väldigt suddigt, men jag måste ju visa att vi hittade vår frozen yoghurt till slut :)

Rodeo Drive! Gatan där Julia Roberts shoppar i Pretty Woman.

Skylt som man bara måste fota när man heter Sanna och är paparazzi.

Lite mer av Rodeo Drive!

Saks Fifth Avenue!

Det var faktiskt första gången jag strosade runt till fots i Beverly Hills. Jag har bara åkt förbi med bil tidigare. Vi gick även in på Ralph Lauren som har världens mysigaste butik där. Det känns som man går runt i någons lyxvilla alternativt väldigt exklusiva kontor. Jättemysigt! Priserna var dock inte så mysiga. Vi såg bland annat en klänning för $10,000 (ca 65 000kr). Någon som är intresserad? Ni kan ju föra över pengar till mig så kan jag köpa den till er ;)

Sen får jag ju inte glömma att berätta om Ken-dockorna. I Beverly Hills promenerar det nämligen runt en massa livs levande Ken-dockor. Ja ni vet killar som nästan är lite för snygga för att det ska vara sant. Men ögongodis är ju alltid trevligt så jag klagar inte :D

1 kommentar:

Helena sa...

Inte många dagar kvar nu....

Hoppas vi ses när du kommer hem.
Kanske ett glas rosé i solen??
KRAMAR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...