måndag, juni 20, 2011

Monday Madness

Jag lovade ju inlägg om sista veckan i LA så jag börjar väl med måndagen. Förra måndagen flyttade nämligen Lina och hennes kompis Frida, som var på besök från Sverige, in hos mig. Lina och hennes roomies var tvungna att lämna sin lägenhet i måndags morse och eftersom min roomie redan åkt hem passade det ju bra att de sov hos mig några nätter. På kvällen firade vi att finals var över på Yankee Doodles på Third Street Promenade. Där var det Monday Madness och halva priset på Monster Margaritas. Vi tänkte att vi börjar med att dela på en och tur var det då den var så starkt att vi inte fick i oss mer än några klunkar var. Våra iskalla öl slank däremot ner väldigt lätt!

Jag, Elin, Lina och Frida med vår Monster Margarita!

Då jag skulle köra dagen efter blev det faktiskt inte mer än de där klunkarna och en öl. Vart det bar av i tisdags avslöjar jag i nästa inlägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha sånna drinkar vill jag med dricka!!

Ida sa...

Åh vad gött det ser ut, mumma!
Jag & E var på ditt jobb idag eller utanför, men ingen Sanna =(
Glad midsommar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...