lördag, juni 11, 2011

Summer Palooza

Lite sent, men förra lördagen var det Summer Palooza här på Pico Lanai. Gratis mat, gratis saker, gratis musik och utlottning av bland annat en iPad tackar man ju inte nej till :P Dock vann jag inget, men det var kul ändå.

Kö till maten.

En DJ som spelade vääldigt hög partymusik.

Redo att inta lite gratis mat haha :)

Bästa grannarna, Alex och Anna-Lisa!

Maten var som vanligt sådär, men det var ju skönt att slippa laga mat iaf :)

Någa boende på Pico Lanai.

Efter maten gick jag hem och pluggade en stund. Sen gick jag tillbaks för att lyssna på A Bear With a Car on Top som spelade. De är ett psychedelic rock/reggae band från LA. Mitt första möte med dem var faktiskt våren 2007 då en kille som jag gick på broadcasting med tog med dem till en lektion. Så jag tyckte det var lite kul att det var just de som spelade.

A Bear with a Car on Top.

Sångaren.

Roligt när de ordnar lite sånt här på Pico Lanai. Tråkigast var bara vädret. Det hade varit toppenväder tidigare i veckan, men just i lördags så var det lite kallare. Var helt genomfrusen när jag kom in igen efter att ha kollat på bandet så då blev det te och filmmys :) Såg 127 Hours med James Franco. Den var lite väl magstark emellanåt, men väldigt bra. Jag lipade som en liten gris i slutet med ;) Sen såg jag Waiting for Forever med Rachel Bilson som var totalt kass. Det var 1.5 timmas slöseri av mitt liv som jag aldrig kommer få igen haha.

2 kommentarer:

Ida sa...

Inte illa med gratis mat!! Hehe smålänning som man e!

Helena sa...

mmm gott!!

SNart bär det av hem igen! Saknar du Sverige?
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...