lördag, juni 25, 2011

Tuesday Night

Vår roadtrip-tisdag avslutades sedan med lite drinkar. Efter att jag släppt av de andra i West LA körde jag hem till Santa Monica och fixade i ordning mig. Sedan tog jag en taxi upp till West LA och Cabo Cantina där jag mötte upp Mai, Ysai och Elin igen. Leslie, James, Stephan, Gabbi och Ewa joinade även. Vi inledde med några Mega Margaritas på Cabo. Supergoda Margaritas kan jag tillägga :)

YUMMIE!

Eftersom Cabo stänger vid midnatt gick vi därefter till Q's som stänger kl 1. I vanlig ordning blev det sedan en sväng till Mom's som har öppet till 2 haha :) Det var en helt okej kväll, men inget utöver det vanliga. En del avsked blev det dock. För mig var det sista gången på ett tag som jag ju skulle träffa de flesta. Det var även Leslie och James sista kväll i LA eftersom de nu flyttat till Washington D.C. Så det var kul att träffa dem en gång till. Synd att de flyttat dock. Det blev ju även min sista utgång i LA innan hemresan så på så sätt var det kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså dessa drinkar ser helt sjukt goda ut! mmmmmmumma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...