lördag, juni 04, 2011

Movie Time: Cake

Efter en fullspäckad men väldigt trevlig dag blir det nu lite filmmys. Jag beställde denna från Amazon för några veckor sedan, men har inte hunnit titta på den förrän nu. Eller ja egentligen hinner jag kanske inte nu heller, jag borde skriva uppsats men då i stort sett hela dagen har spenderats åt skolarbete så tycker jag att jag förtjänar ett break.


Cake, en romantisk komedi med Heather Graham, David Sutcliffe och Taye Diggs. Ja den är förutsägbar och lite töntig, men också väldigt mysig och jag fullkomligt älskar den!! Det kan ju förstås ha något att göra med att huvudpersonen Philippa (Pippa) McGee också är en sån där rastlös, resgalen själ som både vill ha kakan och äta den med. Innan jag föddes så funderade förresten min familj på att döpa mig till Filippa haha :) Coincident? I don't think so!

1 kommentar:

Mia sa...

Sett den, lite cheesy men faktiskt riktigt mysig tycker jag. De har kemi och det är viktigast i en rom com. Om jag får tycka till. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...