fredag, april 01, 2011

Tanning & Working Out

Idag har det varit supervarm, runt en 30 grader. U N D E R B A R T !

Klarblå himmel och inte ett enda moln! Love!

Efter en frukost bestående av havregrynsgröt, jordgubbar och lättmjölk blev det raka vägen till poolen.

Precis här, under den underbara solen, låg jag och gottade mig ;)

Poolen, som jag inte invigt än.

Jag pallade bara en timma vid poolen, eftersom det inte fläktar någonting där. Byglarna i min bikiniöverdel höll på att bränna hål på skinnet, så det gick liksom inte längre haha ;) Dum som jag är begav jag mig istället till gymmet, där jag körde 50 min cardio. Kan säga som så att jag svettades. Ja som en gris faktiskt. En timma i solen funkade liksom ganska bra som uppvärmning. Sen fungerade inte takfläktarna på gymmet heller. Men jag är nöjd att jag tränade ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja verkligen grym som gjorde det! sol värme och solbränna, jag dör vad jag vill ha det med!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...