lördag, april 02, 2011

Barbecue on a Rooftop

Igår bjöd söta Mia och Nat in till grillning på deras tak. Både vädret och humöret var på topp och alla människor var goda och glada. Det var en riktig toppenkväll! Tack tjejer!

Fin utsikt över Westwood!

Lite mer utsikt!

Mia, Malin och Fanny!
Jocke, Mai och jag!

Mat på g!

Mat, äntligen! Quornfilé, potatissallad, sallad och nån yoghurt med örtsmak.

Jag och Frida!

Så kom mörkret och kameran tar inga bra kort i mörker. Men här är ett försök att fånga några skyskrapor på bild.

Senare på kvällen tog jag och Mai en spontantrip till Q's.

Jag vet inte riktigt vad Mais hand gör i mitt ansikte eller varför killen i bakgrunden skulle va med på bild haha.

3 kommentarer:

Ida sa...

Härligt det ser ut & mums med grillat!!! Vilket fint linne du har på dig, sötis!
Kram

Anonym sa...

men jag dör det ser sååå härligt ut! sommar och värme NU tack!

Madeleine sa...

Mysigt att grilla. Vi grillade i fredags. Känns som sommar :)

sv. haha, så galna är vi inte haha. Den är fr target men mamma o pappa betalade den :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...