onsdag, april 13, 2011

My B-Day!

Min födelsedag var ju igår och det firades med lite utgång. Vi började på Cabo Cantina, eftersom det var Taco Tuesday, och garanterat folk där. En mega-margarita är ju inte heller helt fel ;) Efter det var det meningen att vi skulle till Q's, men istället blev det Mom's där jag blev bjuden på både shots och drinkar, samt inandades lite pepparspray... det sista var ju inte riktigt meningen men så går det när vissa människor inte kan hålla fingrarna borta från andras pepparspray. Och nej det var varken mitt pepparspray eller jag som var klåfingrig den här gången!

Nat & jag på Cabo med goda Margaritas!

Mai & Lukas!

Dessa två bilder är de enda jag har som är någorlunda okej, så tyvärr blir det inte fler än så haha. Nu ska jag dra till Vegas och fortsätta firandet lite :)

Peace!

3 kommentarer:

Ida sa...

Åh längtar efter fler bilder!!!

Helena sa...

GRATTIS vännen!!!

Anonym sa...

Härligt att du har haft det så kul. I miss u! /Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...