torsdag, april 21, 2011

Roadtrip! Last stop: Grand Canyon!

Grand Canyon var fantastiskt. Det är svårt att beskriva med ord, men det är ofantligt och ofattbart. Helt sanslöst! Ja svårt att beskriva helt enkelt. Svårt att fånga på bild med, min kamera gör verkligen inte Grand Canyon rättvisa. Men here we go!

Uppspelt över att vara framme efter att ha spenderat ca 5 tim i en bil :)

Stort!

För att få ett litet grepp om hur stort det är, kolla in människorna till höger på bilden.

Grand Canyon... check!
Stoooort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill verkligen verkligen veeeeerkligen se grand canyon med!! en vacker dag så!

Sanna sa...

Jag vill gärna åka dit fler gånger så jag är på :)

Mia sa...

Åh vad roligt! Jag har också vandrat där, det är ju en så galet vacker syn. Det jag slogs mest av dock var tystnaden. Man blev nästan religiös där, det var så mäktigt den tystnad.

Varit tokigt upptagen nu ett tag men hur har du det? Hur går det med livet? Crosstrainern? Jag kommer i juni iaf. Visserligen bara två dagar i L.A men förhoppningsvis kan vi ses en snabbis?

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...