tisdag, april 05, 2011

Worried

Sometimes everything is fucked up, and it sucks! Jag har inget sommarjobb. Jag ska betala 6000kr i restskatt. Jag vet inte om jag får lån för nästa termin. Det sista är det viktigaste, utan det går jag under. Jag vill inte bo i Sverige.

Jag är världsbäst på att oroa mig och stressa upp mig själv. Så nu ska jag ta en promenad ner till Santa Monica Beach och hoppas på att lite solsken och synen av vågor kan hjälpa mig att rensa huvudet! För det är bara onödigt att oroa sig om saker man ändå inte kan påverka. Det ger mig ingenting, jag vet ju det!


Ps. Jag drömde förresten att det var storm nere vid stranden och alla pratade om en tsunami, så jag måste se att havet är lugnt. Så att det blir ett orosmoment mindre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gumman andas! sommarjobb, antar att du vill vara runt gvd o familjen i sommar, måste finnas nåt där! Be familjen hålla ett öga samtidigt som du kollar nätet. Studielånet är det bara att ordna alla papper och be en stilla bön för att det ska gå igenom. Jag lovar att jag ska hålla mina tummar för det! Bra att du tar en promenad och rensar huvudet på en eller två orosmoln! Kram på dig

Anonym sa...

Jag håller med Nadine. Det finns säkert något åt dig till sommaren. Ingen turistbyrå då? ;) Annonsen var i tidningen i onsdags. Varför skulle du inte få studielån? Jag håller tummarna med. Kul att du stack till Cabo! Det är du värd!
Kram /Angela

Ida sa...

Ska jag höra med mamma om bibblan? Det kommer ordna sig gumman! Hur länge måste du va i USA innan du kan jobba där? Kram på dig sötis!

Anonym sa...

Sluta stressa, sluta grubbla! Gör som dem övriga tre smarta tjejerna har skrivit här. Skicka in papper, kolla lite jobb! Kolla Halmstad med, du kan ju kanske checka in på Hotell Karlsson/Forster (ska bara kolla med chef 2) Sen går det ju alltid att förbereda hösten med att kolla jobb i LA som kanske kan ordna arbetsvisum. Vissa företag har dem klara så det ska gå smidigt.. Andas nu några gånger extra och hoppas promenaden till havet var bra och havet lugnt!
Kram Kristina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...