lördag, april 23, 2011

Good Friday

Ja idag är det Good Friday, eller långfredag som det heter i Sverige. Jag tycker nog långfredag är ett bättre namn, då jag inte vet om dagen är så speciellt bra :P Igår blev det nämligen ett spontanbesök på Mom's Bar, det var som vanligt trevligt, men idag känner jag mig trött och svag i hela kroppen. Vad har jag lärt mig av det här? Förmodligen ingenting, men vi kan ju hoppas att jag till nästa gång kommer ihåg man inte ska ut och svira när man känner sig sjuk. För det är bara dumt! Riktigt, riktigt dumt ;) Nu ska en kopp theraflu intas så att jag förhoppningsvis orkar ta tag i lite plugg. Ikväll blir det bara lugnt, kanske hyra nån bra film tillsammans med roomie :)

Mai & jag på Mom's.

Konst? Nej bara en lapp från Mom om att respektera grannarna och en liten brandsläckare. Bild tagen i rök/drink-uterummet.

Om man jämför med Lukas huvud så ser man att brandsläckaren är av det mindre formatet. Och nej Lukas har inte ett jättehuvud, det är av högst normal storlek ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag håller med jag vet inte vad det är som är så good med den dagen men men. haha ja verkligen en minimini brandsläckare!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...