onsdag, april 06, 2011

Someone's Really Drunk and It Ain't Me

Okej jag är hemkommen från Cabo :) Ja som i Cabo Cantina... puben... inte som i Cabo, San Lucas i Mexico. Precis när jag ska stänga av datorn och gå och lägga mig hör jag hur nån försöker sätta i nycklarna i en dörr utanför. Gång på gång på gång... Efter ca 10 min kikar jag ut från lägenheten och ser en kille ligga på rygg på marken utanför lägenheten bredvid.

Jag: Do you need some help?
Han: Yes, mam!
Jag (går fram till honom): Okay, are you sure this is your apartment?
Han: Yes, mam!
Jag: Apartment ###?
Han: Yes, mam (och räcker sina nycklar emot mig)!
Jag: Okay! (Tar emot nycklarna och tittar på dem). Well, that's not the right key then (han har försökt sticka i bilnyckeln i dörren). Letar fram lägenhetsnyckeln och släpper in honom.
Han: Thank you, mam!
Jag: You're welcome, just go to bed okay?
Han: Yes, mam!

Hahahaha... dör av skratt! Men det är ju tur att han trots sin dunderfylla lyckas va trevlig iaf :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahaha fan va kul! ja verkligen trevlig, eller så var det det enda kan klarade av att säga!

Sanna sa...

Sant, det kan varit det enda han klarade säga haha :) Jag hörde hur han rev halva lägenheten sen med när han gick in.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...