fredag, april 29, 2011

Productive Day

Idag har jag varit produktiv så det heter duga. Dagen inleddes med att skriva klart en uppgift till historian som skulle in idag. Därefter hann jag på 1,5 timma duscha, sminka mig, laga mat, äta lunch, promenera bort till skolan och skriva ut uppgiften. Kom in på historian när läraren tog närvaro, tur att man har ett efternamn som börjar på S haha :)

Efter skolan gick jag hem och lämnade mina saker och tog sedan bussen ner till Whole Foods. Nu är frysen än en gång full av quornfärs och jag har precis ätit spaghetti och quornfärsås. Mums! Tvätten är dessutom i torktumlaren och ska strax hämtas. Resten av kvällen blir lugn, eventuellt lite plugg och sen Vampire Diaries och Grey's Anatomy på tv.

Trevlig helg på er alla fina människor!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...